Terug naar vorige pagina

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 






















 














 


 


De combinatie Website/Catalytic Magazine is uw verkoper, die bereid is dag en nacht bij uw klant te vertoeven. Uw verkoper, die regelmatig geraadpleegd zal worden. Uw enige verkoper die niet meer dan 17,4 tot 28,7% van een verkoper op de loonlijst hoeft te kosten… en… nooit ziek is.
 





 


 


Gewichtig

Het wetenschappelijk model: de tegel
Laten we eens met de deur in huis vallen. Case-is is specialist in online communicatieconcepten. Concepten met twee hoofdelementen: effectieve Websites en Catalytic Magazines.

De basis van ons gedachtegoed vindt u terug in – inderdaad - de tegel.
Wat leert de tegel ons? En waar gaat dit onderzoek over?
Succesvol met uw doelgroep praten is zó praten (mondeling, schriftelijk of digitaal) dat er zwaar aan wordt getild. Zorg dat u wat te brengen hebt. Doe niet gewichtig, maar wéés gewichtig. Leg gewicht in de schaal.
In een tijd waarin verschillende markten onder druk staan, kunt u bijzonder succesvol zijn met twee communicatiemiddelen. Twee tegels, één concept.

Websites en Catalytic Magazines. Kunt u succesvol zijn, zeiden we, want vanzelfsprekend is het niet. Lees daarom snel verder en bel Case-is, telefoon
in Nederland 0321 320 322  of  0653 66 04 99.
Telefoon atelier Luxemburg +352 621 523 258

De kernvraag
U hebt een website*. Een geruststellend idee, of niet?
Want zonder website kúnnen we niet meer – vinden we. Zonder website loop je hopeloos achter. Verlies je klanten. Verlies je marktaandeel.
Ach, ja. Er zit nog een kern van waarheid in ook. Maar Case-is heeft een vraag. Aan ú. Een kernvraag. U hebt wél een website, maar loopt u met uw website voorop? Haalt u klanten binnen dankzij uw website? Wint u marktaandeel? Kortom: verdient u geld omdat u op internet staat? Nou?

* Hebt u nog geen website? Dan kunt u ’t in één keer goed doen.

Verborgen goud
Voor dat we verder met u praten over hoe u business kunt creëren op internet (want dat kan!) willen we toelichten waarom Case-is zich daar druk over maakt.
Misschien is het persoonlijke bevlogenheid. Misschien is het onze ervaring met hoe het niet én hoe het wel moet. We hebben ruim 27 jaar ervaring in het communicatievak.
We hebben het fenomeen website haar intrede zien doen.
We hebben het zien groeien tot een hype. Totdat de ballon klapte en alleen nuchtere en reële plannen een online succes bleken te zijn.
Feit is dat we op basis van wetenschappelijk onderzoek de basale spelregels leerden kennen.
Spelregels met betrekking tot de interactie tussen organisaties en hun doelgroep.
De interactie tussen de snelle surfer, de belangrijke potentiële klant, en websites.
Daar ligt het verborgen goud.

Hoe werkt uw klant?
Internet is een bijzonder medium. Een website is een verkoopinstrument. Maar het is passief.
Een mailing kunt u rondsturen, een advertentie plaatsen en een brochure achterlaten. Ofwel: de traditionele communicatiemiddelen kunt u actief inzetten. Maar voor een bezoek aan uw website ligt het initiatief bij uw doelgroep.
De belangrijkste vragen zijn daarom: hoe krijgt u mensen zover dat ze naar uw website gaan? En hoe kunt u vervolgens een bezoeker van uw website prikkelen tot een bepaalde actie? Weet u dat? Het lijkt zo eenvoudig. De belangrijkste vraag is niet: hoe werkt de techniek?
Maar: hoe werkt uw klant?
Hoe zitten mensen in elkaar?
Case-is heeft onderzocht wat zich afspeelt tussen de oren van uw klanten.
Die kennis stelt ons in staat om samen met u een strategie te ontwikkelen waarmee u klanten kunt werven en binden.

Uw doelstellingen
Het eerste wat Case-is graag met u wil doen, is praten. Vragen stellen. Wat wilt u bereiken met uw website?
Wat zijn uw verwachtingen? Wie is uw doelgroep? Wat zijn dat voor mensen? Wat verwachten zij van u? Hoe ziet uw verkooptraject eruit? Is uw website een verlengstuk van uw visitekaartje?
Een digitale brochure? Of een deel van uw dienstverlening? Wat zijn uw marketing-, en uw communicatiedoelstellingen? Wat is de doelstelling van uw website? Sales genereren? Autoriteit verwerven? Diensten aanbieden? Klantenservice verlenen?

Het is niet anders. Als u geen doel hebt, kunt u ook geen doel bereiken. Case-is neemt graag het voortouw in de ontwikkeling of optimalisatie van uw website.

Screening van uw website
Case-is ontwikkelde X-Ray. X-Ray is een gestandaardiseerde meet- en controlemethodiek waarmee we de functionaliteit van de website screenen.
De methode is gebaseerd op onze kennis van het kijk- en klikgedrag van websitebezoekers.
We letten op technische aspecten als browser-ondersteuning, bereikbaarheid van de site en servertype. We evalueren de service en het onderhoud van de site. We brengen het communicatievermogen in beeld, het concept, animaties, menustructuur, kwaliteit van de teksten, bestel- en responsmogelijkheden.

De resultaten van Case-is-X-Ray bieden u concreet houvast bij het verder ontwikkelen en aanpassen van uw website. De rapportage is vaak verrassend. Een echte eye-opener. Case-is ontwikkelde op wetenschappelijke basis optimalisatiemethodes.
De kracht ervan is de samenhang tussen beeld, tekst, programmering en DM-strategieën. We laten u dat graag zien.

Hoe u bezoekers vindt én bindt
Stel dat u uw website optimaal inricht. Hoe genereert u vervolgens bezoek? En hoe houdt u die bezoekers vast?
Een kwestie van webpromotie. Gebaseerd op gulden basisregels. Zo wordt uw imago mede bepaald door hoe uw website ervaren wordt. Is uw website traag? Dan roept u bij uw organisatie een ‘traag’ gevoel op.
Een principe dat u ook positief kunt benutten. Hebt u een klantvriendelijke, heldere, dynamische, complete, actuele website? Dan ervaren uw online bezoekers direct dat u klantvriendelijk, helder, dynamisch, compleet en up-to-date bént.
Beschouw uw bezoekers als gasten die u hoffelijk behandelt. Laat ze niet onnodig wachten en wijs ze vriendelijk de weg. Een kwestie van etiquette. Uw (potentiële) klant is het dubbel en dwars waard.

De neus en de worst
Met webpromotie staat of valt het succes van uw website. Case-is bedenkt interessante concepten om bezoekers naar uw website te lokken. Tailor made oplossingen.
We weten exact hoe u uw website zó kunt inrichten, dat de belangrijkste zoekmachines uw website hoog in hun ranking plaatsen. Zonder dat het u geld kost.
Het komt aan op goed programmeren. Een website bestaat ook uit niet zichtbare informatie die juist geprogrammeerd moet worden. Twee exact dezelfde websites die verschillend geprogrammeerd zijn, kunnen sterk verschillen in snelheid.
Case-is weet hoe u met DM-acties, gecombineerde acties, wedstrijden, acties op de winkelvloer, etc. uw doelgroep kunt verleiden tot een online bezoek.

Het is het spel van triggeren, prikkelen, een worst voor de neus houden én vervolgens aan de verwachtingen voldoen. Dat is de kunst.
De combinatie van online en offline-marketing. Er valt meer over te vertellen. Maar dat doen we liever persoonlijk.

De kracht van het Catalytic Magazine
Hebt u een website? En hebt u een relatiemagazine? Wat is het verband daartussen? Case-is deed jarenlang onderzoek naar de functie van magazines. We vroegen ons af wat wel en wat niet werkt. We vroegen het niet alleen onszelf af, we vroegen het ook aan anderen. We brachten de communicatieve werking in kaart.
We signaleerden verschillen tussen geslaagde en mislukte magazines.
En we trokken onze conclusies. We bedachten het Catalytic Magazine, dat een belangrijke functie heeft in het genereren van bezoek aan uw website. Het is de katalysator naar uw website.
En daarmee hebben het Catalytic Magazine en de Website een elkaar versterkende rol binnen uw communicatiemix.
Maar het heeft meer.

De verkoper die er altijd is
Het bijzondere van het Catalytic  Magazine is het charisma dat u het mee kunt geven. (Nog los van de bewaarfunctie van een magazine!) Die tekst tussen de regels.
Onverdeeld commerciële tekst tussen de objectieve, redactionele regels. Het specifieke gevoel dat hoort bij uw organisatie, wordt weerspiegeld in het Catalytic Magazine. En daarom is het een imagebuilder bij uitstek. Het is meer dan een overzicht van wat nieuwe producten en zojuist aangetreden medewerkers.
Het is een bonte mengeling van invalshoeken. Uw belangengroepen (zoals klanten en leveranciers) staan erin centraal.
Niet u. We herhalen: niet u. U geeft het uit, maar het gaat niet over u. Een Catalytic  Magazine dat louter over u gaat is niets anders dan het regelmatig terugkerende bewijs dat u vooral met uzelf bezig bent, intern gericht. En dat bent u niet. (Toch?)

Tot slot
De tegel. We komen er even op terug. Welk gewicht legt u in de schaal? Tilt uw doelgroep zwaar aan uw boodschap? Case-is weet hoe u business kunt creëren met internet. We screenen uw huidige website en voeren de nodige aanpassingen door.
Of we zetten een complete website neer waarmee u scoort.
We bedenken innovatieve en succesvolle webpromotiecampagnes, waarin het Catalytic Magazine een nadrukkelijke rol speelt. En dat doen we niet op onderbuikgevoel.
Maar op basis van de praktijk. Op basis van wetenschappelijk onderzoek. 

Laat u geen dure advertentiecampagnes en chique brochures aanpraten.
Uw euro’s zijn meer waard.
Wilt u weten hoe u klanten kunt werven en binden? Wilt u weten hoe u samen met Case-is uw strategie kunt bepalen? Hoe u meer kunt halen uit uw organisatie, uit uw website, uit uw markt, uit uw klant?

U heeft de tegel uitgepakt.

Neem contact met ons op:
                 
Telefoon in Nederland 0321 320 322  of  0653 66 04 99.
Telefoon atelier Luxemburg +352 621 523 258
Mail info@case-is.nl


Terug naar vorige pagina